? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年5月29日星期五

惨~~~

啊啊啊啊啊~~~~很惨啊~~~
昨天派的科学才50分而易啊~~~~T.T
今天派的数学,和上次考试的分数一样。。。
66分。。。
失望~~~
谁教我不读书咩!!(众人:活该!!)
可是,没有fail掉,就很好了。。。
我就已经感谢神恩了~~~
不敢想象其他的科目分数~~~
现在我也欲哭无泪了~~~
就这样吧,明天有个为了比赛而举办的camp...
要早早睡,行李还没收拾。。。
好烦阿~~~
注意:头大大弟弟,明天看不到你,你自己后果自负。。。
别说我没提醒你~~~
还有,你对senior的态度,令我很不满意。。。
改改你的脾气!!!