? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年5月17日星期日

考试

这次的考试,
没什么把握。。。
第一,很多老师没来,
第二,老师都没教书和没告诉我们考哪里,
考屁咩?
第三,我根本没有心上课,
很多东西烦,搞到我集中不到注意力上课。。。
不懂做么,明天就考试了,而我却没有mood读书。。。
大家就看我这次的考试如何烂吧。。。
谢谢~
P/S:考试了,就让我们一起努力吧!!!
虽然我还是没有mood。。。
客套话还是需要讲的。。。
GAMBATHE!!!
一起战胜考试~

4 颗巧克力:

Ruiqi. 说...

嗯..一起努力啦..

~*SiN YeE*~ 说...

还没努力,就已经崩溃到死掉了~~~

Ruiqi. 说...

酱快??
我还有3天而已...
我一定会死买它的..

HengYin ♥ 说...

加油哦
大家一起努力呗