? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年11月1日星期日

死期到啦

啊~啊~啊~
明天就是我的死期了
不应该说只是明天
而是接下来的四天
接下来考的试
都是靠背的
SN(paper 1&paper 2),GE,PJ ,PM,SJ,SV.KH&PS(paper 1)
omg
wan pengsan jor~
死期到啦
为我祈祷

3 颗巧克力:

♥小布丁[依莹]™ 说...

为你祈祷ing
=]

加油吧!
相信自己可以的
>V<

~*SiN YeE*~ 说...

re小布丁[依莹]:
谢谢咯
不要死在书堆里是我一直以来的心愿
那样我就thx god了
加油呗
再次谢谢你第一个来留言

HengYin ♥ 说...

yo~
我们一起加油呗~
希望我的脑可以变大
酱紫就可以装多多东西了 ><