? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年10月30日星期五

2 in 1

25.10
这天是我堂哥的大喜日子
在sentul的一家礼堂摆喜酒
遇到yap kah shing
说起来
他算是我的远房亲戚
呵呵
那晚他出了洋相
虽然我不知道他除了什么洋相
是他信息我才知道的
说是什么
穿了拖鞋去喝喜酒
哈哈

============skip==================
30.10
今天很生气咯
那个该死的数学
那个出题的老师
出到那么难
谁会做啊?
而且连2A12的人也说做到头爆
更何况是我?
一个头脑简单的人
做到我pik cik
都不知道该怎么办才好
很怕会fail掉
很怕父母会失望
不知道为什么
最近变了
变得怕这些怕那些
什么都要怕一轮
haizzzzzzzzzzzzz
我想要改变
但是
我能吗?
无能的我

0 颗巧克力: