? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年10月17日星期六

懒散

唉~
又把这里荒废了好几个礼拜
想不到写些什么题材来写
沉闷的生活依然在过
无可否认 最近真的变得懒了
那又怎样?
我还是我 最近发生了很多事
真的很多很多
不管是私生活还是校园的生活
不可能一一列完出来
我可没有那个时间
要大考了
倒数一个礼拜多
大概十天吧
祝福我不要死得太难看
不懂做么
最近真的没有读书的mood
一对着课本或笔记就想要呼呼大睡
我也不想的
怎么会这样呢?
我也不晓得
希望考试来临
能够真的专心上
课温习功课

3 颗巧克力:

Ruiqi. 说...

加油加油加油咯~~

~*SiN YeE*~ 说...

re:老人家 old ppl
谢谢啦~

加加❥ 说...

要读书咯~

不要懒下去咯 =)

+u +u~