? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年6月9日星期二

闭关~~

我最近有事要忙,
所以呢,
我会闭关一段时间。。。
我的部落格不懂即使才会更新的。。。
所以不要怪我啊~~~
我很正常的,
不像一个叫五枝梅的mop姐,
创下了一天写三篇blog。。。
真的是非常的不正常咯~~~
唉~~~~
他就是这样不正常~~~
而且这也是他的特色。。。
如果他又一天变正常的话,
他就不是五枝梅了~~~

再见~~~~

2 颗巧克力:

[盘卡和母女] 说...

=.= 正常过某个mop po ~ 好像神精病园偷跑出来~

~*SiN YeE*~ 说...

哦?是吗??
那家精神病院?
我去查查~~~