? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年2月14日星期六

情人节。。。

情人节,
人家在外面约会、牵手。。。
我在家跟我的功课约会。。。
面对堆积如山的功课,
只好认命咯~唉。。。
看到朋友今天有人跟她告白,
羡慕死我了。。。
超希望那个人是我~
明年去约我的cla算了。。。
今天没人约已经很不爽了,
那个班的印度仔哦,那那些纸团丢来丢去,
丢到我哦。。。
骂到他不像话~
骂到我气消为止。。。
然后就等打钟、放学、回家。。。

0 颗巧克力: