? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年8月16日星期日

至一个叫mario的寿星:

祝mario生日快乐丫~
又老一岁了。。。
哈哈。。。
祝:
快高长大(=.=)'''、
青春美丽、
身体健康、
学业进步



happy birthday~~
不用太感谢我。。。也不用太感动。。。
注意(juz 4 mario arh):
要礼物的话,你放学去礼堂找我啦。。。
没有到,是你家的事。。。
因为...每次经过你的班,
都会觉得很恐怖。。。
我怕怕。。。

2 颗巧克力:

Ruiqi. 说...

我那天没有看到他on
我哥哥要用
然后我去了别边玩...

Mari0. 说...

谢谢你哟~
=)