? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年8月25日星期二

犯贱

我就是犯贱,
明知道自己看了以后,
心里会觉得不舒服,
可是我偏偏还要去看...
给人家笑我傻,
我却不介意,
或许真的是对它用情太深了。。。
不忍心看着它跌得伤痕累累吧。。。
就算伤得再深,
或许我都不会在介意了,
反正都已经麻木了。。。
可是每次看了,
都会忍不住流眼泪。。。
我真的是太没用了。。。
还是该说我犯贱?

3 颗巧克力:

郑芷榕 说...

不要这样说自己啦。。。Gambateh!!

佳琪 说...

做么酱来说自己?
对自己很残忍哦~~
伤心就哭吧~
哭完很好的仂!

HengYin ♥ 说...

是咯是咯
zomok酱讲自己neh?
这不是犯贱啦
孩子