? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年7月26日星期日

康复~

挣扎了三天,
与病魔搏斗了三天,
吃了无数次的麦片,
啃了无数颗的药丸...
我终于康复了~~~~
当初听到医生说,
我如果在第三天还不退烧,
就要验血,因为我可能患上了骨痛热症。。。
吓到我。。。
可是,今天终于跨过了这一关。。。
哈哈。。。
昨天,那个猪头,
一直练舞,
太过勉强自己,弄到自己病了。。。
还扭到颈。。。
昨天跟她吵了,
不是想理她。。。
只是关心她。。。
不懂她要怎样。。。
关心她的时候,
觉得很矛盾,
怕她会误会,
怕这个,怕那个。。。
有时候跟她在一起,
真得会有很大的压力。。。

1 颗巧克力:

HengYin ♥ 说...

太好了
你终于康复了
顺便告诉你
我的电话被偷了 T^T