? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年7月24日星期五

生病~

今天生病了,
幸好考完试了。。。
很辛苦。。。
就这样,今天就退了烧又再发烧。。。
刚刚又去看多一次医生,
医生说如果明天还是一样退了烧又再发烧,
可能要验血,
因为我可能患上了骨痛热症。。。
很怕!
我不想今年的生日,
在医院里度过。。。
真得很怕。。。
很担心。。。
希望我明天会好起来。。。
祝福我。。

5 颗巧克力:

Ruiqi. 说...

不用酱怕啦
不会有事的啦

HengYin ♥ 说...

今天从潘潘口中知道你生病了
多多喝水啊
小心身体

~*SiN YeE*~ 说...

re:老人家和馨盈
谢谢关心。。。我已经好多了。。。

Ruiqi. 说...

我换了我blog的url:
http://oldppl96.blogspot.com

[盘卡和母女] 说...

hahaha ! me no sick jo ~ Good LUck ~ bLek !!!