? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年3月19日星期五

我的心声

看到题目
好像很夸张地感觉
话说咧
某一天 在某个地方
听到了某人说了一句让我很不爽的话
就是
*女孩子干嘛整天穿裤子啊?
难道就不能穿鞋裙子么?*
靠!
那个粉肠说女孩子一定要穿裙子啊?
难道每个女孩子都要穿裙子、穿高跟鞋才称得上是女孩子么?
我就是不要啊!!
如果给我知道是那个白痴说这种话
看我过不过去跟他吵过
真是的

我的生活就只是
平底鞋
裤子配衬衫

谁也改不了

0 颗巧克力: