? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年9月26日星期六

好听~~

最近一直在听张芸京的歌
觉得她的声音很特别、很好听。。。
最近在听的歌有:
破天荒-一首很轻快、很有活力的歌
让我照顾你-很好听~要去听听看!(我超爱)the mv oso veri touching
你飞吧-也是不错下的
黑裙子-好听~很不错!
除了她的歌,还有别的歌手的歌
梁文音爱一直存在最幸福的事
郭静心墙在树上唱歌
最后有的是
徐佳莹失落沙洲
以上的歌,都是我最近爱听的歌。。
真得很不错~

3 颗巧克力:

HengYin ♥ 说...

是啊
这些歌都很好听的说
哎呀呀
我爱死张芸京了 ><

~*SiN YeE*~ 说...

yeah~
我也是超爱张芸京的~
这些歌真的够力好听!
不听会走宝~>.<

♥小布丁[依莹]™ 说...

我只听过[张芸京]的
黑裙子和破天荒叻
><''
呵呵