? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2011年7月31日星期日

生日-30/7/2011

昨天过了我的第16个生日~
NICOLE还有ZHEN YING
去了BREM MALL庆祝
去到唱了2个小时的K
狂飙歌==
飙了很多首张惠妹的歌==
特别是“原来你什么都不要”
唱完差点断气==
过后就回家了诶
回到家拆了礼物
NICOLE送了一个爷爷拼图给我
[我最喜欢的礼物]
ZHEN YING送了个PIG PIG猪给我
[很可爱的诶]
小凤梨送了个家教的玻璃杯给我
[不舍得用诶]
小凤梨的姐姐送了个云雀的吊饰给我
[很美哦]

今年的生日礼物我都很喜欢呃~
然后谢谢那些去我的面子书留言给我的朋友们~
谢谢哦~大家~~

2 颗巧克力:

匿名 说...

最重要的是感谢你的父母,要不是他们你就没有这一天了~

匿名 说...

..........